Wie Mpluz* belt, krijgt waarschijnlijk Bas Beijes of Felix aan de telefoon. Vandaag had ik het genoegen om mee te lopen met hen, de onmisbare krachten op onze serviceafdeling bij Mpluz*. Het was fascinerend om te zien hoe zij hun expertise inzetten om problemen snel en efficiënt op te lossen.
Een van de belangrijkste aspecten die ik tijdens mijn meeloopdag heb opgemerkt, is het helder krijgen van storingen. Klanten bellen vaak met vage omschrijvingen zoals ‘het touchscreen werkt niet’, wat natuurlijk verschillende oorzaken kan hebben. Bijvoorbeeld dat het een applicatie storing is, de touchfunctie werkt niet, het scherm staat uit of het is een gebruikersfout. Maar Bas en Felix weten als geen ander hoe ze de kern van het probleem moeten achterhalen.
Met een nauwkeurige diagnose weten ze in maar liefst 90% van de gevallen direct remote in te loggen om de oorzaak te vinden en te verhelpen. En zelfs als het om een hardware probleem gaat, zijn ze in staat om de beheerders van het ziekenhuis duidelijke instructies te geven, waardoor de downtime op de operatiekamer aanzienlijk wordt verkort, in tegenstelling tot wanneer er een engineer op locatie moet komen.
Dankzij hun expertise en toewijding kunnen we storingen snel oplossen en onze klanten een vlekkeloze ervaring bieden. Bas en Felix, bedankt voor jullie onmisbare bijdrage aan ons team en voor het inspirerende inkijkje in jullie werk